Intro

Singura pârghie care poate răsturna cu adevărat absurdul, este numai aceea care sprijină solid pe logică.

marți, 5 aprilie 2016

Vremea mărturiilor

- articol interzis minorilor - conţinut vulgar şi violenţă de limbaj

Primul pas a fost făcut de C.N.A.D.N.R. Angajaţii de acolo, într-un „exemplar avânt revoluţionar”, au venit şi au dat-o pe bune:

Coaie, autostrăzile noastre sunt muci.

PLM. Sunteţi foarte tari!

Păi acum, că tot am început să ne uşurăm sufletele, mă întreb şi eu, oare nu mai există şi prin alte Companii Naţionale, angajaţi la fel de dornici de grabnică şi izbăvitoare mărturisire?

Hai coaie, daţi din voi. Uşuraţi-vă sufletele alea negre şi infecte. Veniţi în faţa oamenilor care şi-au plătit taxele şi impozitele şi spuneţi-le cum aţi supravegheat lucrările alea de căcat. Spuneţi-le cum v-aţi luat şpagă pentru a da recepţiile unor lucrări care de la un capăt la altul s-au pişat pe toate legile existente.

Ziceţi-le oamenilor cum aţi decontat lucrări fictive sau prost făcute, cum se poate căra cu roaba printr-un şantier mai mult decât poate duce un mărfar, hai, ziceţi, dă-vă-n chilu' meu de trântori fomişti ce sunteţi. Spuneţi-le oamenilor cum v-aţi pus OK-u' pe nişte lucrări făcute în doru' pulii, lucrări care le pun sănătatea şi uneori chiar viaţa în pericol.

Ziceţi-le cum reuşiţi să produceţi mai multe surpări, crăpături, fisuri şi în general pagube, decât ceva cu adevărat util şi durabil.

Ce morţii voştri de şcoli aţi făcut de vă ies toate de zici că-s făcute cu curu'?

Povestiţi-le apoi cum pleacă cei care vin să vă controleze, cum hăhăiţi unii la alţii ca bulangii şi cum căutaţi împreună metodele cele mai eficiente pentru a mai ascunde din mizeriile pe care le-aţi făcut.

Apropo, nea P., păi ce facem domne' cu foile alea, chiar ai de gând să aştepţi până ieşi la pensie ca să le trimiţi unde ştii mata? Dă-le bre în presă, trimite-le anonime la D.N.A., dă-le dracu'-n PLM, că oricum nu se uită nimeni pe ele. Fii bre curajos! Fii bărbat, 'te-n PLM de ridicol ce eşti!

...vai de mamele voastre!

Mi-e scârbă de voi, infecţilor!

Şi apoi să nu uităm nici instituţiile.

Or să înceapă oare şi pe acolo cu spovedaniile?

Hai D.N.A., curaj, mărturiseşte! Ia-ţi fapta, cum se zice în argou!

Apropo D.N.A., cum chilu' meu este posibil să arestezi o singură persoană dintr-o companie care e focar de ilegalitate?

Cum căcat poţi să treci pe lângă contracte care nu au nimic comun cu legea, pe lângă procese verbale de recepţie care sunt întocmite după cum vrea pula ăluia care le-a întocmit, în niciun caz după cum cere legea şi în general, cum chilu' meu poţi trece ca avionu' pe lângă ilegalităţi cât casa şi pe lângă furturi şi falsuri cât China, fără să faci nimic sănătos la cap?

Ia zi D.N.A., cam care a fost partea ta din tot acest jaf? Care a fost comisionul tău?

Iar după D.N.A. o să vină şi miliţia?

Vor veni oare miliţienii, şi printre lacrimi amare şi sughiţuri, îşi vor smulge părul de sub „caşchetă”, căindu-se pentru şpaga ce au luat-o, spre a se întoarce cu cozorocu' în direcţia opusă celei în care se comiteau infracţiunile?

Aşa să fie oare?

Să îi apuce pe toţi aşa, un dor nestăvilit de despovărare sufletească?

Doamne ce scârbă mi-e de voi!

... şi unde mai pui că o parte dintre voi aţi depus un jurământ faţă de ţara asta, mizerabililor!

Şi apropo, dacă o să ajungă cineva să se înţepe că am luat la pulă instituţiile, atunci vă zic doar atât:

Eu nu am nimic cu instituţiile statului. Eu am boală exclusiv pe jegurile corupte şi incompetente care le-au transformat în S.R.L.-uri şi atâta tot.

Iar dacă se va insista, atunci...

Înainte să pretindă respect, instituţiile acestui stat să facă bine şi să înceteze să-şi mai trateze proprii cetăţeni ca pe animale. Până atunci, îmi iau libertatea de a i-o trage la muie oricărui nesimţit corupt care sub o formă sau alta şi-a bătut, îşi bate sau urmează să îşi bată joc de mine sau / şi de puţinii bani pe care eu i-am plătit acestei ţări sub formă de taxe şi impozite.

Amin!