Intro

Singura pârghie care poate răsturna cu adevărat absurdul, este numai aceea care sprijină solid pe logică.

joi, 3 august 2017

Apropo de „Zootehnic 100%”


Nu e domne', mi se pare mie, sunt eu sandilău.

Cât despre recepţii, că sunt cel puţin două, cea de la terminarea lucrărilor şi cea finală, staţi liniştiţi, vi le semnează angajaţii C.N.I. pe nerăsuflate, nu-i panică. Pe urmă se mai schimbă un director pe la ei, se mai transferă doi, trei oameni de la un serviciu la altul... PLM. Se mai duce DNA-u' să vadă care-i treaba, îi mai vizitează ANAF-u', Corpu' de Control, mai stă STS-u' un pic cu geana pe câte-un blog... d'astea... ţaca-paca.

P.S.

În orice caz, ireproşabil supravegheată ctitoria. Pe diploma mea, nici dacă mă duceam cu staţia totală făcută pilaf, nu cred că „reuşeam” să las aşa ceva în urma mea. Felicitări, sunteţi ză best!

A, că era să uit, CNI-ul a avut angajat la un moment dat şi un geodez. Pe mine. Atât că nu mă angajaseră pentru abilităţile mele de topograf, ci pentru a le fi complice la mizerii.